2012. május 28., hétfő

Kkotji Beach: sziklák, homok és polipszem

Buddha születésnapja alkalmából SeRok kitalálta, menjünk le valamelyik tengerpartra. Anmyeondo szigten lévő Kkotji Beach-re (jó neve van) esett a választásunk, ami nincs annyira messze Szöultól. Nambu Bus Terminal-ról indultunk, az út 2 és fél órás volt. Heten indultunk útnak, sikerült elaludnom kicsit.
 Majd szerencsésen megérkeztünk, taxiba pattantunk, irány a tengerpart -arrafelé már nem jár busz :( :(. Nem volt messze a várostól, öt percnyi autóút után már megérkeztünk. Megtudtuk, az utolsó busz este hatkor indul vissza Szöulba. A sofőr viccelődött velünk, hogy taxival kéne Szöulba visszamenni- háát, ha gazdagok lennénk :S. Kkotji Beach nagyon szép volt. Homokos tengerpart, jó sokáig be lehet sétálni a vízbe. Mellesleg két nagyon szép szikla is van itt.
Száradó halak, még a városban.
Ez a híd tetszett! Közel a tengerparthoz :)
 Híres sziklák. Ezek miatt (is) népszerű a Kkoji Beach
 Egy kicsit pihentünk, ettünk, dumáltunk, egyik srác, Owen magával hozta  a gitárját, játszott is rajta. Nem volt meleg, inkább kellemes kirándulóidő, jó kis széllel. Apropó, kaja: vettem főtt tengeri csigát a kajás standoknál. Volt, akinél nagy sikert aratott. de volt, aki kicsit szkeptikusan fogadta.
 A két filippinói csaj úszott egy kicsit, én csak a lábamat áztattam egy kicsit. Hideg volt a víz... Később három incheoni srác is csatlakozott hozzánk, velük frizbiztünk, fociztunk egy jót. Annyit nevettünk, nem emberi.
Ugrááás!!! :)
 Pihi a homokban.
 Owen gitározik:)

A filippinói csajok bementek a vízbe úszni egy jót :)

De azért én is megáztattam a lábamat. Hiideg volt...
Focizunk! :) Fiúk-lányok közösen, mezítláb.

Játék előtt :) A menőző incheoni srácokkal.

Vigyázat, most jön a horror-jelenet (18 éven aluli olvasóim tovább nem olvassanak)!!!! Az utolsó félórában nyers tengeri herkentyűt ettünk, amit már nagyon meg akartam kóstolni. Az ajuma szemünk láttára vágta le polipot, nyitotta fel a tengeri csigát. Ezt kellett csípős szószba mártani. Nos, ez a polip még mozgott!!! Ráadásul a szemét sem szedték ki... Döbbenten vizsgáltam az egyik darabot -a polip fejét, mi ez a szürkés izé... Sokkot kaptam, ez a szeme... Owen vállalkozott, és megette azt is (fúj).  Nem volt rossz a kaja, de azt hiszem, nálam nem lesz gyakori vendég. Maradok a sült vagy épp főtt tengeri herkentyűknél.
Az ajuma épp polipot vág :)
 ÚÚÚristen!!! Figyel minket a Nagy Testvér (mármint a döglött polip)!!!! :S. Vigyázat, ezt a képet csak saját felelősségre nézzétek! A rémálmok, vagy épp hallucinációk miatt utólagos reklamációt nem fogadok el!
 A hazaút képtelenül hosszú volt, kis dugóval. A hosszas utazás ellenére azt mondom, megérte. Szép volt a tengerpart, jól szórakoztunk, és rengeteget nevettünk. Imádom a tengert :).
 Csak hazafelé volt egy rossz "élmény". SeRok és én sétáltunk a metrómegállóhoz, le a vonathoz. Egy fószer feküdt az aluljáróban. Én, európai lány nagyon megijedtem, hogy biztos részeg, stb. SeRok elment segítséget hívni... Nem tudom, mi volt a baja, mi történt, SeRok utólag írta, amire én is gyanakodtam, hogy biztos túl sokat ivott...